استاندار يزد با حضور در ضيافت افطار نخبگان استان ضمن ديدار با آنها از نزديك با مشكلات جامعه علمي استان آشنا شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد دوشنبه شب 22 تير ماه مراسم ضيافت افطار نخبگان استان  با حضور استاندار يزد، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، مديركل حوزه استاندار، رئيس بنياد نخبگان استان و رؤساي دانشگاههاي استان در مجموعه تالار غدير يزد برگزار شد.
"سيدمحمد ميرمحمدي " پس از اقامه نماز با جامعه علمي استان، در ضيافت افطار نخبگان استان دارالعلم يزد حضور يافت و تعدادي از برگزيدگان علمي استان مسايل و مشكلات خود را با استاندار يزد مطرح نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا