به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد دوشنبه شب 22 تير ماه مراسم ضيافت افطار نخبگان استان با حضور استاندار يزد، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، مديركل حوزه استاندار، رئيس بنياد نخبگان استان و رؤساي دانشگاههاي استان در مجموعه تالار غدير يزد برگزار شد.
"سيدمحمد ميرمحمدي " پس از اقامه نماز با جامعه علمي استان، در ضيافت افطار نخبگان استان دارالعلم يزد حضور يافت و تعدادي از برگزيدگان علمي استان مسايل و مشكلات خود را با استاندار يزد مطرح نمودند.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

سهشنبه 23,ژوئن,2026